Kategorie

Hity sklepowe

Kontakt

  • Weselny Kącik Spółka z o.o.
    Piaskowa 5
    44-293 Szczerbice


    NIP: 6423193972
  • E-mail:biuro@weselnykacik.pl
  • Telefon508-506-610
    666-106-926
  • Gadu Gadu818695
  • Godziny działania sklepuponiedziałek 11.00 - 19.00, wtorek-piątek 10.00 - 17.00. sobota , niedziele i święta - nieczynne

Informacje

Zmiana języka

PolskiAngielski

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

1. "Zabrakło nam zaproszeń, czy  można domówić brakujących sztuk i ile to kosztuje?"
TAK. Można domówić nawet 1 zaproszenie. Zawsze służymy w tej kwestii pomocą. Cena jest dokładnie taka sama, jak w dniu zamówienia.

2. "Czy drukują Państwo zaproszenia w języku obcym?"
TAK. Jeśli otrzymamy od Państwa gotowy tekst - jak najbardziej takie zaproszenia możemy wykonać.

3. "Czy wykonują Państwo zawiadomienia?"
TAK. Do każdego wzoru można zażyczyć sobie wykonanie zawaiadomień o ślubie.

4. "Czy drukują Państwo listę gości? Czy jest to dodatkowo płatne?"
TAK drukujemy listę gości. NIE jest dodatkowo płatna.

5. Czy na zaproszeniach można umieścić własny obrazek, tekst, wierszyk lub kilka wierszyków (np. o winie zamiast kwiatów).
TAK.Wystarczy przesłąć taką informację w formularzu zamówienia.

6. "Czy koperty trzeba zakupić osobno? Czy są dodatkowo płatne?"
NIE. Koperty są w cenie zaproszeń.

7. "Czy wykonują Państwo nadruk na kopertach?"
TAK. Jest to usługa dodatkowo płatna - 0,30.

8. "Czy można liczyć na szybszą realizację niż tą przewidzianą w regulaminie?"
TAK. Zamówienie możemy wykonac nawet w trzy dni robocze. Jest to usługa EXPRESS. Jej koszt to 40% wartości zamówienia.

9. "Czy wysyłają Państwo paczki za granicę?"
TAK. Koszt takiej wysyłki ustalany jest indywidualnie i uzależnione jest od aktualnych stawek przewoźnika.

10. "Czy można zamówić dodatkową wkładkę/bilecik z dodatkowym tekstem, wierszykiem o prezentach zamiast kwiatów, informacją o weselu?
TAK. Jeśli nie chcą Państwo aby takie informacje widniały bezpośrednio w zaproszeniu można zamówić bilecik/wkładkę z wierszykiem, informacją o noclegu, mapą dojazdu itp. koszt wkładki 0,40 gr/szt.

11. "Czy jest jakaś minimalna ilość, jaką trzeba zamówić aby podjęli się Państwo realizacji?"
NIE. Realizujemy każdą ilość. Jedynie zamówienia poniżej 5 szt. traktowane są jako próbki i przesyłamy je z przykładowym kekstem.

12. "Czy w zamówieniu można prosić o część zaproszeń wykropkowanych?"
Tak. Można. Wystarczy podać ilość.

13."Czy mogę zwrócić zamówienie indywidualne?"
NIE.  Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca jego zindywidualizowanych potrzeb.

 14. "Czy można odebrać zamówienie osobiście?"
TAK. W siedzibie firmy.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).